Puh!

Har varit och lämnat sjukintygen på jobbet idag. En lättnad att det är avklarat. Men är inte direkt övertygad om att det inte kommer tillstöta fler problem.
Idag har jag också solat min något vita kropp. Så himlans skönt med sol och värme. Jag känner att jag behöver det, men vem behöver inte det när man bor i detta kalla land. Det är ju bara höst, förlängd höst, vinter och extra lång vinter. Sedan är det lite hipp som happ och jag skulle inte bli förvånad om det skulle snöa i juli!

På kvällskvisten blev det en lång promenad med mamma och hunden Elvis i lärje. Gick i ganska rask takt och det var riktigt skönt. Kunde gå i short´s och linne så det var en otrolig sommarkänsla, ljummna kvällar hör ju inte till vanligheten, inte hittills i alla fall.

Nu hoppas jag på gott väder imorgon också. Planerar att ta min mp3 spelar på promenad med en ljudbok i och bara gå. Gå av mig all ångest och frigöra lite endorfiner!

Hörs!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback