Trevlig dag idag!

Idag var Lena, hennes sambo Robin och Sara här på besök. Var jätteroligt att träffas igen!  Lena har jag inte träffat på ungefär 2 år, hon bor ju så långt bort. Tiden bara försvinner och jag förstår inte vart den tar vägen. De hade sin lilla söta hund Bosse med sig. Det tyckte inte katterna om. Baileys var den som var mest nyfiken, Tequila låg och tryckte under sängen. Vi fikade lite på balkongen och sedan tog vi en promenad till mamma för hon ville träffa dem också. Mamma passade Ulfs dotters hund Elvis och Elevis och Bosse fick busa lite. Sedan åkte de till mölnlycke eftersom de lånar lägenhet där medans de är här. Vi ska försöka ses imorgon igen. Bäst att passa på medan de är här nere. :)

Ingen power proemnad idag, gick långt igår så jag har ont i benen. Istället blir det till att mysa i soffan och se på film. Jag och min finaste K.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback