Semester!

Tog semester från alla måsten hemma och begav mig ut och seglade i 3 dagar med mamma och hennes man. Saknade Kalle och katterna men jag kände att jag hade sett hemmets fyra väggar lite väl länge och de kröp bara närmre. Så jag tog en pause från alltihop på måndagskvällen och stack iväg. Mönstrade på båten på ön Åstol utanför Tjörn. Dagen efter blev det skärhamn en natt och därifrån gick vi till Fiskebäckskil. Jag lämnade fiskebäckskil på torsdagsmorgonen och åkte tåg från uddevalla. Väl hemma var jag jättetrött och gick och la mig och sov några timmar. Att gå upp i ottan är inte riktigt min grej just nu. Jag behöver många timmars sömn. Sömn är bra och läkande. Att komma hem var skönt, för jag hade saknat min andra hälft väldigt mycket.

Gick ut och gick samt joggade lite idag på kvällskvisten. Shit vilken dålig kondis jag har. Att jogga är extremt tråkigt men jag vill verkligen inte gå upp mer i vikt just nu. Så att röra på sig är ett måste. Att bara power-walka kommer nog inte räcka till, tyvärr, för jah älskar verkligen att gå ut och gå.
Nu väntar jag på att K ska komma hem från affären så jag kan äta lite keso och smörgås.

Ses!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback