Regnet öser ner!

Idag vaknade jag extremt tidigt för att vara mig, jag gck upp klockan sju för jag var så otroligt pigg. K sov vidare ett par timmar så jag fördrev tiden med gossip girl. Nu har vi ätit frukost och jag funderar på om jag ska hitta på något idag eller inte. K ska till falkenberg och titta på revyn på vallarna tillsammans med sin mamma, mammans väninna och väninnans son. Killarna är barndomskompisar.
Från det ena till det andra...

Tre dagar i rad har jag nu varit ute  och gått powerwalk promenad. Igår joggade jag också lite lätt, jag är så duktig!
Ska försöka ta mig ut idag med, bara det inte öser ner, för jag har ingen träningsjacka ännu... Funderar på att åka och köpa en..

På återseende!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback