Fyndat!

Bestämde mig för att åka till stan en sväng, själv med mina egna tankar som sällskap. Det är ganska skönt ibland, att få vara helt ensam med alla funderingar, lika väl som det nästa dag kan vara skitjobbigt då allt snurrar hejvilt!
Väl inne i stan gick jag till akademibokhandeln och köpte en present till syrran.
Efter Akademibokhandeln blev den en sväng in på Stadium i jakt på träningsjacka och jag hittade en Peak Preformance som hade kostat 1599 som jag betalade 849 för istället. Den fanna i chockrosa eller ljusblått, efter mycket om och men blev det den blåa, tror färgen passar mig bättre, annars kommer jag känna mig som en rosa gris, inte att föredra då jag är lite fåfängd även när jag tränar.

När jag var färdig åkte jag ut till syrran för att hälsa på och lämna presenten som var en "mina första år" - bok.
Så nu hoppas jag att hon är flitig och skriver en massa i den ;)

När jag kom hem blev det lite gossip girl och sedan en middagslur. Var så otroligt trött, gick ju upp runt 7 i morse, helt frivilligt! Efter det tog jag en powerwalk runda, lite kortare än vad jag gått de andra dagarna. Var inte så himla pigg på det, men fick tvingat ut mig. Nöjd så här efteråt.

Nu ska det bli mer gossip girl.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback